Introductie
Ervaren salestrainer Rogier van Erkel vertelt alles over hoe je effectief verkoopt aan grote bedrijven (‘corporates’). De masterclass is kosteloos en in het Engels/ Nederlands (afhankelijk van de deelnemers).
Inhoud
Sales bij grote bedrijven (‘corporates’) werkt vaak heel anders dan verkoop aan MKB en duurt vaak ook veel langer. Veel meer mensen zijn betrokken en iedereen heeft zijn eigen bevoegdheden. Wij trainen je op het vinden van de juiste mensen en stellen van de juiste vragen om het verkoopproces te versnellen. Hierbij maken we gebruik van de “Why Change” methodiek voor het voeren van betere verkoopgesprekken, waarbij het draait om de klantvraag in plaats van waarom jij beter bent.
Tijdens de training zal Rogier van Erkel het volgende presenteren;
1. De essentie van Sales in een notendop
2. De volledige verkoopcyclus
3. Focus op Prospecting (I) & Qualifying (II) - de eerste 2 fasen
4. Tips voor het presenteren van een oplossing (III).
De Masterclass corporates sales is dit keer een verplicht onderdeel van Pim Paunching Customer platform. Lees daar via onderstaande knop meer over.
Over Rogier van Erkel
Rogier van Erkel is sinds 2001 werkzaam in Sales in verschillende branches en rollen. Hij begon in afvalbeheer, stapte over naar wetenschappelijke publicaties en runt sinds 2018 zijn eigen Sales Consulting-bedrijf dat MKB-bedrijven helpt, terwijl hij een functie van Chief Commercial Officer bekleedt bij een Nasdaq-beursgenoteerd SaaS-bedrijf in de VS. Hij gelooft in een zeer pragmatische en constructieve verkoopaanpak die een verscheidenheid aan verkoopmethodologieën van Miller Heiman, Franklin Covey en Jeffrey Gitomer combineert. In zijn ogen is "verkopen niet veelzeggend", maar een gestructureerd proces met duidelijke rollen en meetbare resultaten, alles over het kwalificeren van de behoeften van prospects en op waarde gebaseerde verkoop. Rogier woont in Amsterdam, is getrouwd en heeft 2 kinderen.