PIM - provincie Noord-Holland
PIM helpt innovatieve MKB ondernemers met groeiplannen aan financiering
bg_02.jpg

BLOG

PIM houdt u hier op de hoogte.

Persbericht Lancering PIM

Kick-off Programma Investeringsgereed Innovatief MKB

De Koepel Haarlem.jpg

Op 17 oktober 2017 vindt de aftrap van Programma Investeringsgereed Innovatief MKB (PIM) plaats in de Koepel in Haarlem.  Initiatiefnemer provincie Noord-Holland investeert via PIM in een duurzaam en innovatief midden- en kleinbedrijf. PIM helpt ondernemers om‘investor ready’ te worden, heeft de ambitie de financieringsmarkt transparanter te maken én 30 miljoen euro aan ‘deals’ te faciliteren. PIM zal innovatieve MKB-ondernemers met maatwerkbegeleiding ondersteunen in hun zoektocht naar passende financiering.  De provincie draagt zo bij aan een duurzame economie en aan een gezond en innovatief bedrijfsleven in Noord-Holland.

Samen met partner Rabobank kiest PIM voor het thema Circulair Ondernemen tijdens deze Kickoff centraal te stellen, want juist bij circulaire ondernemers zijn vernieuwende financieringsvormen nodig om hun plannen te realiseren.

Ondernemersevenement 17 oktober: Hoe kan ik succesvol ondernemen in een circulaire economie?

Avondvoorzitter Helga van Leur neemt u deze avond op een energieke en interactieve manier mee langs inspirerende ondernemers,  een team van experts en investeerders. De avond zal worden geopend door gedeputeerden Jaap Bond en Jack van der Hoek van de provincie Noord Holland en directievoorzitter Jan Feenstra van Rabobank Haarlem en Omstreken.

Na het plenaire deel van de avond is er ruim de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje met diverse experts in gesprek te gaan en met mede ondernemers kennis en ervaringen uit te wisselen. Per gespreksonderwerp zal er een zone worden ingericht. Tijdens het event worden er ook vragen en onderwerpen opgehaald die tijdens een reeks van activiteiten rondom circulaire economie in Haarlem zullen worden uitgediept.

Het evenement vindt plaats in de Koepel in Haarlem. Deelname is gratis. Wel dient u zich hieronder te registreren.

Valerie Vallenduuk